Thursday, February 10, 2011

Antara perkara yang nak aku buat bila aku ada GF ?!



- semua orang ada angan2 sendiri bila dorg ingin ada / bakal ada / dah ada pasangan kekasih, macam tu jugak aku. Percaya atau tak, aku sekarang umo ak dah melangkau 21 taon (2011) & aku dah 4 taon tak de GF.

- So, angan2 cm ni mmg biasa dtg la bg org2 cam aku. tp aku x kesah coz aku mmg dah biase life cam ni. aku post citer ni pon just suka nk share ngn org. 

-OK. ni some of list yg ak t'pikir buat mase ni.

  • for sure bile org de GF dy nk jage GF dy sebaik mungkin. tp pada aku, paling penting utk aku jage ialah keperibadianya.
  • belaku jujur tu mesti. Walaupun aku tak sejujur mana tp aku tahu aku akan cuba.
  • aku suke menyanyi lagu yang aku suke kat org yang ak syg. Yg penting lagu tu mesti de sumting yg nk aku smpai kn.
  • ak x kesah klau de org ckp ak "old fashion" or "jiwang". tp, aku mmg ske b'madah. Spe yg penah jd GF ak mesti tahu.
  • nk cube buat dy sentiasa t'snyum biarpun dy sdg dlm kesedihan.
  • bestnye klau dpt bwk dy panjat gunung or bukit pastu teriak kuat2 (<nama> ! aku sayang kau!)
* ooppss! actly, byk lg yg ak t'pikir nk tulis kt sini. tp, xbest la klau nk bgtahu sume kt sini kan.
* hmm..lg pun ni cter "klau". jd atau tak, sape pon tak tahu. andai sume ni belaku Alhamdulillah..mesti aku rse best gler gaban pny lah. haha.. AMIN...!

No comments:

Post a Comment