Sunday, February 6, 2011

Canon 500D


--Kehadiran beliau ternyata mengubah persepsi aku terhadap bdk "photographer" yg dlu aku menganggap mereka adalah sekadar golongan2 "poser".


--Sesape yg tanye psl relation aku. aku pasti mmbuat akuan bahawa beliau adalah bini no1 ak.


--Walaupun skill aku x setanding langsung dengan para "photographer" di luar sana. aku tetap dapat menghasilkan karya aku mengikut kepuasan ak sendiri.


--Kalau disebut pasal harga, memang mampu menakutkan aku sendri diri dan segelintir manusia di muka bumi ni. tapi, beliau x lah semahal spesis2 beliau yg laen.


--Meskipun hubugn aku dgn beliau sgt akrab, namun beliau juga seperti yg laen, punyai jangka hayat yg xpasti sama seperti aku. oleh disebabkan itu, aku membelai beliau dgn penuh kasih syg.


--Andai beliau punyai suara yg boleh bertutur seperti aku, sudah pasti turuti segala kemahuanya sehingga keakhirnya.


--Maka dgn itu, aku telah berjanji akan menjaga beliau dengan baek walaubagaimana sekalipun.


--END--

No comments:

Post a Comment